Dur comunicat de Junts en suport de Puigneró

• L'executiva de la formació es reuneix avui per donar resposta a la decisió del president Aragonès

29.09.2022 - 00:09
Actualització: 29.09.2022 - 09:43

Junts reuneix avui al matí l’executiva per estudiar la situació política després de la destitució del vice-president Jordi Puigneró. L’ha anunciada el president Pere Aragonès en la compareixença d’aquesta nit, després de la reunió amb el secretari general de Junts, Jordi Turull.

El partit diu, en un comunicat: “Junts expressa tot el seu suport al vice-president Jordi Puigneró per la seva tasca al govern, que ha estat en tot moment impecable, lleial i solvent.” I diu això sobre la decisió del president Aragonès: “És un error històric que posa en perill la continuïtat del projecte independentista […], vulnera l’acord de govern signat entre els dos partits i defrauda el mandat electoral del 14-F.”

El partit afegeix que demà prendrà “les decisions que pertoquen, sempre pensant en el progrés i el benestar dels catalans i en l’assoliment de la independència com a objectiu”.