Borges International Group i NTT DATA Spain guanyen els premis Factor Humà

  • A la gala hi han participat més de tres-cents directius d’empreses catalanes i multinacionals

VilaWeb
Redacció
15.06.2023 - 22:20
Actualització: 16.06.2023 - 14:12

La Fundació Factor Humà ha fet aquest vespre a l’Auditori de l’SJD Pediatric Cancer Center la gala de lliurament dels Premis Factor Humà 2023, conduïda pel periodista Òscar Dalmau i amb la presència del conseller de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya, Carles Campuzano, el qual ha assegurat durant el seu discurs que “la clau de l’èxit de les organitzacions és entendre que les persones que les configuren són absolutament determinants per aconseguir-lo”. I afegeix que “cal comprendre el factor humà com a part indestriable del progrés empresarial, social i col·lectiu”.

El conseller de Drets Socials ha estat l’encarregat de lliurar el premi Mercè Sala al grup alimentari Borges International Group, guardonat “per la seva capacitat de saber cohesionar una marca potent d’origen familiar, amb més de 125 anys de reconeguda història, amb una gestió humana, eficient i innovadora que no oblida els criteris de sostenibilitat”, segons el jurat dels premis.

El president executiu de Borges International Group, David Prats, qui ha recollit el premi, ha destacat que “la Fundació Factor Humà té en el seu nom un element que per a Borges és cabdal i que coincideix amb la nostra visió present i de futur, la mirada humana que ens impulsa”.

Mònica Vázquez, vice-presidenta de la Fundació Factor Humà i alhora directora de l’Àrea de Persones de Suara Cooperativa, i Diana Perales, responsable d’Activitats i Projectes de la Fundació, han lliurat l’altre guardó de la nit, el premi Impacta, que enguany ha cercat el millor projecte liderat des de l’Àrea de Gestió de Persones en Diversitat i Inclusi. El premi ha estat per a la consultora tecnològica NTT DATA Spain, amb el seu projecte WomenTogether. Es tracta d’un programa d’empoderament dirigit a l’Alta Direcció que impulsa el talent executiu femení amb eines de formació, d’autoconsciència i d’identificació de fortaleses i mentoria.

Sandra Sans, responsable del Cloud i d’Infrestructures per a Europa i LATAM, i líder sponsor de l’estratègia de Diversitat, Equitat i Inclusió; i Zobeida Dubén, directora de Talent, Cultura i Diversitat, han assegurat que “la iniciativa no només està incidint en el talent femení que vol accedir a llocs d’alta direcció, sinó que està transformant l’alta direcció de la companyia, on es prenen les decisions sobre les promocions i les oportunitats de carrera, de manera conscient per contrarestar els biaixos invisibles”.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any