El Barça insinua que podria tornar al Camp Nou pel partit contra el Madrid

  • El club amplia el passi de Montjuïc fins al 23 d'abril, quan es disputarà el partit contra el Mallorca

VilaWeb
17.01.2025 - 16:09
Actualització: 17.01.2025 - 16:55

El Barça podria disputar l’últim partit a l’Estadi Olímpic Lluís Companys el 23 d’abril. Un matx contra el Mallorca en la jornada 33 de la lliga espanyola. En un comunicat, el club ha anunciat que activava una ampliació del passi de Montjuïc perquè els socis poguessin tenir abonament fins Sant Jordi.

Passat el 23 d’abril, el següent partit a casa del Barça és l’11 de maig, contra el Reial Madrid, que podria marcar el retorn al Camp Nou gairebé dos anys després.

A consultes de VilaWeb, el club ha explicat que la previsió era tornar a l’estadi al maig perquè BSM segurament llogaria l’anella olímpica per fer-hi concerts.

Així mateix, el Barça ha dit a VilaWeb que, ara per ara, no preveien de fer servir cap estadi que no fos el Camp Nou.

Aquesta setmana, en conferència de premsa, el president Joan Laporta va dir que el Barça tornaria al Camp Nou tan aviat com fos possible, però sense dir cap data, i va ressaltar que les obres de Limak eren per a fer un nou estadi i no pas una remodelació. “No es pinta, s’aixeca un estadi”, va dir.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor