
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
El 15 de setembre tornarà a començar la Champions i el Barça serà el defensor del títol. Al sorteig de la fase de grups que s’ha fet a Mònegue, l’equip de Luis Enrique ha tingut sort i jugarà la primera eliminatòria amb el Bayer Leverkusen, el Roma i el BATE Borisov.
El València, que s’ha classificat aquesta setmana per a jugar a la màxima competició de futbol europea, ha quedat enquadrat amb un altre grup en principi assequible, format pel Zenit, l’Olympique de Lió i el Gent.
Podeu consultar tots els grups del sorteig ací.
Messi, millor futbolista de la UEFA
Al mateix acte del sorteig a Mònegue, la UEFA ha lliurat el premi al millor futbolista d’Europa la temporada 2014-2015, que ha correspost a l’astre del Barça, Leo Messi. L’argentí s’ha imposat al seu company d’equip, Luis Suárez, i al jugador del Madrid Cristiano Ronaldo.
S'ha afegit la noticia a Favorits