Una avaria al metro de València durant la vaga complica encara més la circulació

  • La circulació s’ha interromput durant una hora, a primera hora del matí, coincidint amb els serveis mínims per la vaga

VilaWeb
16.04.2026 - 10:13
Actualització: 16.04.2026 - 10:37

Quatre línies del metro de València –la 3, la 5, la 7 i la 9– circulen amb retards a causa d’una interrupció de circulació durant aproximadament una hora per una avaria tècnica. Metrovalència ha informat que els Ferrocarrils de la Generalitat (FGV) han hagut d’interrompre el servei cap a les 7.00 entre Alboraia, Peris-Aragó i Albereda per una avaria tècnica.

La incidència s’ha produït el mateix dia d’una vaga que manté els serveis mínims al 75%. És la primera jornada de les cinc que es faran aquest mes. N’hi haurà també els dies 21, 23, 28 30, convocades per les seccions sindicals del Semaf de FGV.

La vaga de trens de València i tramvies d’Alacant es farà en tres franges diàries: de 7.00 a 10.00, de 13.00 a 16.00, i de 19.00 a 21.00. En aquests intervals de temps, hi haurà uns serveis mínims del 75%. Durant la resta del dia, hi circularan els trens i tramvies amb els horaris i la freqüència habituals.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor