Alamany seu al costat dels diputats de la CUP en el primer ple com a no adscrita

  • La mesa va prendre nota el dilluns la petició d'abandonar el grup dels comuns

VilaWeb
27.02.2019 - 10:16
Actualització: 27.02.2019 - 12:05

La diputada Elisenda Alamany s’ha assegut per primera vegada fora del grup de Catalunya en Comú-Podem a l’hemicicle del parlament. Alamany ha estat ressituada, de manera provisional i a l’espera de l’acord definitiu de la mesa i la junta de portaveus, en un escó situat a la bancada esquerra de la cambra, al costat dels diputats de la CUP.

La mesa va prendre nota el dilluns de la seva petició d’abandonar el grup dels comuns. En aquesta sessió, Alamany podrà intervenir durant un minut en el debat de la compareixença de Torra i en els debats de procediments legislatius, mentre que en els de les mocions ho podrà fer durant mig minut.

Alamany és una de les diputades que aquest dimecres vesteix de blanc en suport als líders independentistes presos i als drets humans, com altres diputats d’ERC, dels comuns i de JxCat.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor