Junts podem anar molt més lluny

Fa vint-i-cinc anys que VilaWeb va començar a caminar. Ara, amb tota l'experiència acumulada, sabem que si aconseguim prou suport podem elevar la potència a 25 i fer el millor diari del món. Digital, català i en català. Ens ajudeu a fer-ho possible?

Doneu suport a VilaWeb

Facebook ha cancel·lat el pla d’introduir publicitat a l’aplicació de missatgeria WhatsApp i en els últims mesos la companyia ha dissolt l’equip de treballadors que s’encarregaven d’aquest projecte, segons que ha informat The Wall Street Journal. Ara, la feina que havia avançat la companyia durant mesos s’ha eliminat del codi de l’aplicació, tot i que el maig del 2019 fet les primeres proves als estats, amb anuncis semblants als de les històries d’Instagram, també de Facebook.

Facebook va anunciar el 2018 el seu projecte d’introduir anuncis a WhatsApp per augmentar la monetització en funcions com els estats i substituir l’anterior model de pagament per subscripció anual. El vice-president de WhatsApp, Chris Daniels, va dir que la publicitat seria ‘la principal eina de monetització de l’empresa, així com una oportunitat perquè les empreses arribin a les persones a WhatsApp’.

La companyia manté els seus plans d’introduir els anuncis als estats en algun moment, però se centrarà a desenvolupar funcions perquè les empreses puguin interactuar amb els consumidors com a mètode de monetització en la seva versió WhatsApp Business. El pla de monetització que lidera Facebook, propietari de WhatsApp des del 2014, va ser el responsable de la dimissió dels dos creadors de WhatsApp, Brian Acton i Jan Koum, tots dos durant el 2018. L’aplicació té ara més de 1.500 milions d’usuaris arreu del món.

Fes-te'n subscriptor i construeix amb VilaWeb25 el diari nou que els Països Catalans necessiten ara.

60€/any | 18€/trimestre
120€/any | 35€/trimestre

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.