
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
Una multitudinària protesta ha superat el cordó policíac que els Mossos d’Esquadra havien fet per a envoltar els reis espanyols, Felipe VI i Letizia, que avui visiten el monestir de Poblet en la seva gira per l’estat espanyol. La mobilització ha començat com una caminada des de l’Espluga de Francolí fins al monestir.
Milers de persones caminen cap al monestir de Poblet per protestar contra Felipe VI
Vegeu imatges de les vinyes, on els manifestants criden ‘fora el Borbó’ i uns manifestants han desplegat una estelada gegant:
Un manifestant ha compartit un vídeo on es veu com els agents han permès de superar el cordó a un grup de persones amb la bandera espanyola mentre impedien l’accés a qui protesta:
La criva dels @mossos per anar a “saludar” al rei, si portes bandera espanyola passes i sinó no. @MiquelBuch #dimissió pic.twitter.com/o3apKwIIpW
— Oriol Nicolau i Tell (@onicolautell) July 20, 2020
Posteriorment, agents dels Mossos d’Esquadra han carregat contra alguns dels manifestants, que han reaccionat amb crits de ‘la policia tortura i assassina’. La portaveu d’ERC, Marta Vilalta, ha demanat d’investigar l’actuació policíaca.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits