
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
El diputat de l’SNP al parlament britànic Gavin Newlands ha titllat de ‘completa farsa’ el judici contra el procés en seu parlamentària. En una pregunta dirigida a la ministra encarregada de les relacions amb el parlament, Andrea Leadsom, Newlands ha afirmat que les acusacions són absurdes i s’ha preguntat si Westminster pot fer un debat ‘sobre la importància que els tribunals siguin independents i la doble vara de mesurar d’aquest govern [britànic] per promoure-ho arreu del món mentre alhora fa cas omís la situació que hi ha a Madrid’.
Leadsom ha evitat de respondre directament i s’ha limitat a reiterar l’argument habitual: ‘Vostè sabrà que Espanya i el Regne Unit tenen una relació molt forta i oberta. El Regne Unit té clar la necessitat de treballar dins les normes de la Constitució i de la llei, i demanar que en tot moment es respectin’.
18 Catalan political prisoners are victim to a show trial by the Spanish state. I'm calling for a debate on the UK’s role in promoting democracy & an independent judiciary across the world. Any violation of international norms can’t be ignored.#LlibertatPresosPolitics #Catalonia pic.twitter.com/kALoAn1m7s
— Gavin Newlands MP (@GavNewlandsSNP) April 12, 2019
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits