03.06.2026 - 08:07
|
Actualització: 03.06.2026 - 15:12
La circulació de la línia R8 s’ha reprès després de la incidència causada per un robatori de coure entre Mollet-Sant Fost i Granollers Centre. Segons que ha informat Rodalia, la incidència ja ha estat resolta i els trens recuperen progressivament els horaris de pas habituals. També s’ha normalitzat la circulació a la R2, on els combois recuperen progressivament les freqüències habituals.
La incidència havia obligat a interrompre la circulació de la R8 i s’hi havia establert servei alternatiu per carretera a tota la línia. També havia causat afectacions a la R2, la R2 Nord i la R11. Tot i la recuperació del servei a la R8 i la R2, a la R11 encara hi ha afectacions i els trens hi circulen amb demores que poden superar els 45 minuts.