Tram guanya el premi Global Light Rail Awards pel seu servei d’atenció al client

  • El Tramvia de Barcelona ha guanyat el premi internacional Global Light Rail Awards en la categoria d'atenció al client, i ha destacat la gestió dels objectes perduts, ha informat aquest dijous Tram en un comunicat.

VilaWeb
Redacció
05.10.2017 - 14:36

BARCELONA, 5 (EUROPA PRESS)

El Tramvia de Barcelona ha guanyat el premi internacional Global Light Rail Awards en la categoria d’atenció al client, i ha destacat la gestió dels objectes perduts, ha informat aquest dijous Tram en un comunicat.

Tram ha assegurat que la bona gestió dels objectes perduts s’aconsegueix gràcies al “treball en equip”, que passa pels conductors que recullen els objectes fins a l’àrea d’atenció al client, el centre de control i els inspectors.

El 2014 es va implantar l’opció d’enviar els objectes per missatger sense cap cost per al viatger, una gestió que ha permès retornar un total de 727 objectes perduts el 2016, un 23% més que l’any anterior, i, a més, aquells objectes no reclamats es lliuren a entitats d’inserció laboral com Solidança i Engrunes.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any