17.05.2026 - 16:42
|
Actualització: 17.05.2026 - 22:46
L’home que va sortir de la presó de Ponent a mitjan abril i del qual el centre penitenciari alertava del risc de reincidir ha tornat a ingressar de nou al centre penitenciari.
El jutjat de guàrdia de Lleida ho ha decidit després d’haver passat a disposició judicial aquest diumenge per un intent de robatori amb violència en un supermercat de la ciutat.
Els fets van passar divendres. L’individu va entrar en un supermercat de la capital del Segrià armat amb una pistola. Va intentar endur-se’n la recaptació, però no ho va aconseguir i va fugir sense perpetrar el robatori.
La Guàrdia Urbana de Lleida el va localitzar poc després i el va detenir al barri de Pardinyes. L’intern ha comparegut aquest diumenge davant el jutjat de guàrdia, que n’ha acordat el reingrés a la presó.