Milers d’afeccionats surten als carrers de Barcelona per celebrar el títol de lliga

VilaWeb
11.05.2026 - 17:30
Actualització: 11.05.2026 - 22:45

El primer equip masculí de futbol del Barça ha fet la rua de celebració de la lliga, aconseguida ahir després de guanyar el Reial Madrid per 2-0 a l’Spotify Camp Nou. Els futbolistes desfilen dalt un autobús descapotable i ofereixen el títol als afeccionats, que han sortit al carrer per celebrar-lo.

És la vint-i-novena lliga de la història del club i la segona consecutiva amb Hansi Flick com a entrenador. A més del títol de lliga, l’equip també celebra la Supercopa, aconseguida al gener a l’Aràbia Saudita.

Malgrat el tràngol per la mort del seu pare, l’entrenador Hansi Flick ha decidit de quedar-se a celebrar el títol amb la resta de la primera plantilla i, per tant, ha participat de la rua.

Entre els càntics més celebrats ha destacat “Un dia de partit”, que afeccionats i jugadors han cantat plegats.

La comitiva ha començat a l’estadi del Barça i avançarà per la travessera de les Corts fins al carrer de Numància. Continuarà pels carrers de Berlín i de París fins a arribar a Balmes. Des d’aquest punt, baixarà fins a la Gran Via de les Corts Catalanes, que recorrerà en direcció al centre fins al passeig de Gràcia. La rua continuarà pel passeig fins a la Casa Milà, la Pedrera.

El retorn al Camp Nou es farà pel carrer de Provença fins a Aribau, enllaçant novament amb el carrer de París i l’avinguda de Sarrià per tornar a la travessera de les Corts. La celebració es clourà al punt de sortida.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor