Resolta la incidència a la R3 per un intent de robatori de cable a l’estació de la Garriga

  • Les freqüències de pas es recuperen progressivament

VilaWeb
02.06.2026 - 09:19
Actualització: 02.06.2026 - 11:04

La línia R3 recupera progressivament les freqüències de pas i el servei habitual, un cop s’ha solucionat la incidència provocada per un intent de robatori de cable a la Garriga.

A causa d’aquesta incidència, els trens iniciaven i finalitzaven el seu recorregut a l’estació de Figaró i la línia acumulava uns 20 minuts de retard.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor