02.06.2026 - 09:19
|
Actualització: 02.06.2026 - 11:04
La línia R3 recupera progressivament les freqüències de pas i el servei habitual, un cop s’ha solucionat la incidència provocada per un intent de robatori de cable a la Garriga.
A causa d’aquesta incidència, els trens iniciaven i finalitzaven el seu recorregut a l’estació de Figaró i la línia acumulava uns 20 minuts de retard.