Oltra diu que prefereix el grup propi però que Compromís se sentiria còmode amb En Comú i En Marea

  • Assegura que aquesta alternativa representaria forces del canvi que en alguns territoris com Catalunya han guanyat les eleccions

VilaWeb
19.01.2016 - 17:33
Actualització: 20.01.2016 - 07:16

La coportaveu de Compromís i vice-presidenta de la Generalitat, Mónica Oltra, ha manifestat avui que ‘el més desitjable’ és que Compromís-Podem pugui conformar grup propi al congrés espanyol, però que de no ser així la coalició electoral ‘se sentiria còmoda’ en un grup amb En Comú-Podem i els gallecs d’En Marea, ‘amb els seus portaveus i la seva visibilitat’, ha afegit.

Oltra ha dit, però, que el termini per constituir grups finalitza a les 20.00 i que es continua intentant arribar a acords en els quals es prioritzi ‘la voluntat que els ciutadans han expressat a les urnes’. També ha remarcat que Compromís-Podem ha aconseguit més del 15% dels vots a cada circumscripció on ha concorregut.

Amb tot, ha assenyalat que el grup amb En Comú i En Marea podria ser ‘una solució intermèdia’ i que atorgaria visibilitat a les forces del canvi, que en alguns territoris com Catalunya han guanyat les eleccions.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor