L’Alguer estrena la Consulta Cívica per les Polítiques Lingüístiques dal Català
L'objectiu del nou organisme és protegir, promoure i augmentar l'ús de la llengua pròpia de la ciutat

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
La Consulta Cívica per les Polítiques Lingüístiques dal Català de l’Alguer, integrada per onze associacions, es va inaugurar ahir amb l’objectiu de protegir, promoure i augmentar l’ús de la llengua pròpia de la ciutat. Entre les associacions que l’integren hi ha Òmnium Cultural, Ateneu Cabirol, Terra Mia, Obra Cultural, Edicions de l’Alguer, el Centre Excursionista i la Plataforma per la Llengua.
El Síndic, Mario Bruno, va inaugurar la seu del nou consell, situat al Palau Serra, compartint espai amb el servei municipal d’idiomes. El Consell podrà proposar iniciatives en el terreny lingüístic que després seran avaluades i portades a la pràctica per les institucions municipals.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits