La matriu de Glovo perd 2.975 milions d’euros durant el 2022, més del doble que l’any anterior

  • La multinacional, Delivery Hero, augmenta d'un 46,5% els ingressos, fins a 8.557,3 milions d'euros

VilaWeb
Redacció
27.04.2023 - 18:10
Actualització: 27.04.2023 - 19:45

La multinacional alemanya Delivery Hero, matriu de Glovo, va tancar el 2022 amb unes pèrdues de 2.975,1 milions d’euros. Es tracta d’una xifra que més que duplica el resultat negatiu del 2021, que va ser de 1.120,7 milions d’euros, segons ha detallat la companyia avui en un document amb els resultats definitius del tancament de l’exercici passat. Durant el 2022 la multinacional va disparar els ingressos un 46,5%, fins a 8.557,3 milions d’euros.

L’empresa també ha publicat les seves principals xifres del primer trimestre del 2023, on indica que els ingressos van augmentar un 11,8% interanual, fins a 2.494,3 milions d’euros. El document, però, no detalla ni beneficis ni pèrdues. Tampoc no desglossa els resultats de l’empresa fundada per Oscar Pierre.

Delivery Hero va comprar Glovo el juliol del 2022. Els números vermells de la matriu alemanya arriben després dels 140 acomiadaments de Glovo a les oficines de Barcelona.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any