La CUP veu l’acord ERC-comuns com una “estratègia de màrqueting” prèvia a les eleccions municipals

  • Pellicer diu que l'entesa pel pressupost no aporta cap tomb a l'esquerra ni cap transformació

VilaWeb
Redacció
17.12.2022 - 13:38
Actualització: 17.12.2022 - 17:31

La CUP ha dit que l’acord per al pressupost entre el govern d’ERC i els comuns és una “estratègia de màrqueting” prèvia a les eleccions municipals. El portaveu dels anticapitalistes, Xavier Pellicer, ha denunciat que l’entesa pels comptes “no aporta cap gir a l’esquerra, cap transformació ni cap reversió de les privatitzacions”. Ho ha dit en una atenció als mitjans a Rubí, en l’acte de la campanya ‘Un país en marxa’. El diputat de la CUP ha lamentat que el govern ha renunciat a fer polítiques d’esquerra i ha fet seva l’agenda de la patronal i del retrobament.

També ha acusat l’executiu de Pere Aragonès de vendre acords que poden perjudicar a una majoria de la gent, en referència al delicte de desordres públics agreujats, i l’ha acusat d’enganyar la població.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any