L’IVAM inaugura la seva botiga en línia de publicacions
Estan disponibles prop de 400 volums i obres que van des d’un catàleg d’Alfaro de 1991 a l’últim, el de l’exposició ‘Temps Convulsos’, que es pot visitar fins a l’abril de 2020

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
Des del 19 d’abril totes les publicacions de l’IVAM estan a l’abast d’un clic en el web de la institució. L’Institut Valencià d’Art Modern ho ha fet coincidir amb les celebracions entorn del Dia Internacional del Llibre.
S’han posat a la venda més de 400 volums editats al llarg dels 30 anys de vida de l’IVAM. S’hi poden trobar obres descatalogades i publicacions difícils de reeditar. Entre les obres exposades es troba el catàleg d’Alfaro publicat en 1991 o l’última publicació de l’IVAM, el catàleg de l’exposició ‘Temps Convulsos’, que es pot visitar fins a l’abril de l’any que ve.
A la botiga hi ha des d’ofertes per menys de 3 euros, com ‘Ramón Dachs. Escritura geométrica, escritura fractal’ o ‘José M.ª Báez’, fins a l’obra de Julio González recollida en el catàleg, que ascendeix a 260 euros.
Des que es va crear en 1989, l’IVAM disposa d’un servei de publicacions que s’encarrega de tot el procés de producció dels materials que generen les exposicions i les activitats de la institució; des de la creació, el disseny i la producció fins a la comercialització, el control de distribució i l’emmagatzematge.
L’IVAM participarà en la Fira del Llibre de València, on exposarà els seus fons. S’hi podran adquirir obres molt demandes com ara ‘A contratiempo. Medio siglo de artistas valencianas 1929-1980’, publicació que recull textos de José Miguel G. Cortés, Isabel Tejeda i María Jesús Folch, entre altres, editat l’any passat i que reuneix obres d’artistes com ara Amparo Segarra, Jacinta Gil, Juana Francés, Ana Peters, Monika Buch, Isabel Oliver, Ángela García Codoñer, Cristina Grau, Victòria Civera, Soledad Sevilla o Cecilia Bartolomé.
Un altre exemple en seria el catàleg de ‘Joan Miró, ordre i desordre’, un dels referents de les primeres avantguardes del segle XX.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits