Investiguen la mort d’un home que sembla que havia entrat a robar en un institut de Sabadell

  • Els fets han passat de matinada quan el centre educatiu era buit i la direcció ha suspès les classes

VilaWeb
28.02.2025 - 09:09
Actualització: 28.02.2025 - 11:34

Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’un home en un institut de Sabadell. Els fets han passat de matinada quan el centre era buit. Tot apunta que era un lladre que ha tingut algun accident després d’haver accedit a l’interior de l’edifici, segons fonts policíaques consultades per l’ACN. També han explicat que una treballadora del servei de neteja havia trobat el cos de la víctima cap a les sis del matí. La direcció del centre ha avisat les famílies abans de començar les classes i s’ha suspès l’activitat lectiva.

Arran dels fets, s’han mobilitzat fins a l’institut unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i dels Mossos d’Esquadra.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor