Restablerta la circulació de la R1 entre Arenys de Mar i Canet de Mar després d’una incidència a la infrastructura

  • El servei s’ha reprès cap a dos quarts de nou del vespre després de gairebé dues hores d’interrupció

VilaWeb
14.04.2026 - 19:31
Actualització: 14.04.2026 - 20:54

La circulació de la línia R1 de Rodalia entre les estacions d’Arenys de Mar i Canet de Mar (Maresme) s’ha restablert cap a dos quarts de nou del vespre, després d’haver estat interrompuda durant prop de dues hores per una incidència a la infrastructura ferroviària a Arenys de Mar.

Durant l’afectació, RENFE ha habilitat un servei alternatiu per carretera entre Canet i Arenys per garantir la mobilitat dels usuaris. Tot i la represa de la circulació, aquest dispositiu es manté de manera provisional per reforçar el servei i facilitar la normalització progressiva de la línia. Tècnics d’ADIF han treballat per resoldre la incidència, que havia començat a les 18.26, i que ha obligat a interrompre completament la circulació en aquest tram.

Per la seva banda, Protecció Civil de la Generalitat havia activat la prealerta del pla Ferrocat arran de l’afectació al servei ferroviari.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor