Incendi.- Moragues assegura que la principal hipòtesi del foc de Bolbait és una crema imprudent
El delegat del Govern a la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Moragues, ha explicat este dijous que l'incendi de Bolbait (València) "evoluciona favorablement", així com que la part que afecta esta població i al final de Xella està "estabilitzada i controlada" i no hi ha "riscos per a les persones". Segons ha informat Moragues, la principal hipòtesi és que el foc es va originar per una mala praxi en una crema imprudent de material forestal.
Aquest text és un servei de l'agència Europa Press. VilaWeb no ha intervingut ni en la selecció, ni en la redacció, ni en el contingut de la notícia.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
VALÈNCIA, 16 (EUROPA PRESS)
El delegat del Govern a la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Moragues, ha explicat este dijous que l’incendi de Bolbait (València) “evoluciona favorablement”, així com que la part que afecta esta població i al final de Xella està “estabilitzada i controlada” i no hi ha “riscos per a les persones”. Segons ha informat Moragues, la principal hipòtesi és que el foc es va originar per una mala praxi en una crema imprudent de material forestal.
Així, Moragues ha explicat que s’està treballant a estabilitzar la resta de l’incendi, i que els preocupen les condicions meteorològiques, ja que “és un dia de ponent”. Tot i això, ha assenyalat que “estan tots els efectius desplegats” i que esperen “que en el menor temps possible es puga controlar” el foc.
Este dispositiu està format per 229 efectius de la UME, 64 vehicles entre els quals es troben tres autobombes i tres nodrisses, així com un helicòpter. També està actuant la Guàrdia Civil “des de dimecres a la nit als municipis més conflictius” com Xella i Bolbait.
D’altra banda, Moragues ha ressaltat la “bona coordinació” entre totes les administracions públiques: “estan totes les brigades de les tres administracions públiques –Govern, Generalitat i Diputació– treballant de manera coordinada amb el desplegament de la UME”.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits