El govern valencià prohibeix els discjòqueis hores abans de la nit de Cap d’Any
El Consell publica una modificació de les restriccions al DOGV i matisa que no es podrà punxar música en directe

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
La Generalitat Valenciana ha prohibit les actuacions de discjòqueis, música en directe o locutors als locals de discoteques, sales de ball, karaoke, bars de copes i pubs des d’avui mateix fins el 15 de gener. La mesura, publicada al DOGV, entra en vigor hores abans de la nit de Cap d’Any. D’aquesta manera matisa el decret del 5 de desembre on es prohibia l’activitat habitual d’aquests tipus de locals.
Un acord entre l’empresariat de l’oci nocturn i la Generalitat va permetre que aquests locals obriren amb una activitat de restauració, sense usar la pista de ball i sense consumició a les barres. Amb tot, alguns empresaris van trobar una escletxa en el decret i des de fa dies s’anunciaven actuacions de discjòqueis per al dia i la vesprada de del 31 de desembre.
La modificació del decret cita ara expressament els karaokes i actuacions esporàdiques o amateur de cant en els establiments de restauració i hostaleria.
Aquest matí, el president de la Generalitat, Ximo Puig, ha demanat a la ciutadania que no faci celebracions, mentre que la presidenta del Col·legi de Metges de València, Mercedes Hurtado, ha instat les autoritats a aplicar un confinament total. Avui, la Conselleria de Sanitat ha reportat setanta morts, la xifra més alta d’ençà de l’inici de la pandèmia.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits