La fiscalia demana de repetir el judici contra Rubiales amb un jutge “no viciat”

VilaWeb
06.03.2025 - 12:06
Actualització: 06.03.2025 - 12:41

La fiscalia de l’Audiència espanyola ha interposat un recurs d’apel·lació contra la sentència del cas Rubiales perquè es declari nul el judici i se’n faci un de nou. Afegeix que s’hauria de canviar el magistrat per un altre “no viciat, com a mínim, d’aparença parcialitat”.

L’audiència va condemnar l’ex-president de la Federació espanyola de futbol, Luis Rubiales, a 18 mesos de multa pel petó forçat a Jenni Hermoso. Ara, la fiscalia reclama la nul·litat d’aquesta sentència per “indefensió i arbitrarietat” i considera que se n’hauria de dictar una de nova en què s’apreciïn els fets sotmesos a enjudiciament, considerant tots els mitjans de prova admesos i practicats. 

En aquest sentit, reitera que s’hauria d’imposar un any de presó a Rubiales i la prohibició de comunicar-se amb la víctima.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor