Detenen un home de trenta anys a l’Hospitalet de Llobregat arran d’un tiroteig sense ferits

  • Els Mossos d’Esquadra han recollit proves per aclarir els fets · Fa prop de quinze dies ja hi va haver un tiroteig al mateix municipi

VilaWeb
17.05.2026 - 14:08
Actualització: 17.05.2026 - 19:01

Un home de trenta anys ha estat detingut a l’Hospitalet de Llobregat (Barcelonès) després d’un tiroteig sense ferits. Segons fonts policials recollides per l’ACN, el fet ha passat avui pels voltants de les 5.00 al carrer de Batllori, al barri de Sant Josep, com ha avançat el diari Metrópoli Abierta.

La Guàrdia Urbana ha arribat ràpidament a la zona després de sentir-se dos trets i ha pogut veure com un vehicle fugia tot saltant-se un semàfor en vermell. N’ha resultat una persecució breu, que ha acabat a la zona del pont de Matacavalls amb la detenció d’un dels ocupants del cotxe.

Els Mossos d’Esquadra han assumit la custòdia del detingut i han recollit proves per aclarir els fets.

Un altre tiroteig fa quinze dies

Aquest incident es produeix poc després del tiroteig que hi va haver, fa uns quinze dies, al barri de la Torrassa del mateix municipi. El 4 de maig, a les 6.30, testimonis van sentir detonacions a la rambla Catalana i van avisar la policia. Els Mossos hi van localitzar cinc beines a terra i van obrir una investigació per localitzar l’autor dels trets.

En aquell cas, la consellera d’Interior, Núria Parlon, va assenyalar que el tiroteig estava relacionat amb assumptes de drogues.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor