La CUP critica l’ampliació de l’aeroport de Barcelona: “La clau és que els trens arribin arreu del territori i a l’hora”

  • Estrada creu que portaria saturació turística, més emissions i destrucció d'espais naturals

VilaWeb
La portaveu de la CUP, Laia Estrada, en conferència de premsa (fotografia: ACN / Arnau Martínez).
03.09.2024 - 13:39
Actualització: 03.09.2024 - 13:52

La CUP ha criticat la reactivació de la mesa tècnica per a la millora de l’aeroport del Prat. La portaveu de la formació, Laia Estrada, considera que és una ampliació i ha lamentat la saturació turística que sofreix el país. Ha dit que el turisme “gentrifica les ciutats i expulsa els veïns” i que l’ampliació comportaria més emissions i destrucció d’espais naturals.

“El que és clau és garantir que els trens arribin arreu del territori i a l’hora”, ha dit Estrada sobre els macroprojectes de transports. I ha insistit que l’entrevista a TV3 al president de la Generalitat, Salvador Illa, “demostra que tenim davant la legislatura del cinisme”.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor