Els CDR reclamen una “reprovació a les urnes” dels partits independentistes el 23-J

  • "Creiem que els partits mereixen una reprovació a les urnes, com un advertiment de cara a les eleccions autonòmiques que s'acosten", diuen

VilaWeb
29.06.2023 - 09:42
Actualització: 29.06.2023 - 11:13

Els CDR han fet una crida a boicotar les eleccions espanyoles del 23 de juliol. “Creiem que els partits mereixen una reprovació a les urnes, com un advertiment de cara a les eleccions autonòmiques que s’acosten”, diuen en un comunicat, en el qual lamenten la deriva autonomista de la política catalana d’ençà del 2017. “Ha degenerat fins a l’extrem de posar en qüestió la validesa del mandat de l’1-O, que els CDR defensem”, afegeixen.

Els CDR consideren que les formacions independentistes no han après res del revés electoral de les eleccions municipals del 28 de maig, en les quals van perdre més de 350.000 vots. “Aquests partits, d’altra banda, continuen la tònica dels pactes a les diputacions, han apuntalat en més o menys mesura el PSC del 155 a diferents ajuntaments”, detallen.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor