Carlos Mazón no aclareix si presentarà els documents que li ha demanat la jutgessa i presumeix de la resolució del TSJ valencià

  • La magistrada de Catarroja li va demanar que aportés voluntàriament la seua llista de trucades i de whatsapps del 29 d'octubre

VilaWeb
29.04.2026 - 13:16
Actualització: 29.04.2026 - 14:20

Cada volta que Carlos Mazón va a les Corts Valencianes per assistir a un ple, es converteix en objecte de totes les mirades. Avui, en els passadissos, li han preguntat si acceptaria de lliurar a la jutgessa la llista de trucades i de whatsapps i més intercanvis amb qualsevol aplicació de missatgeria, del 29 d’octubre de 2024. La magistrada li ho va demanar en el mateix moment en què anunciava que ajornava la seua declaració com a testimoni, fins que l’Audiència Provincial de València no resolga el recurs d’apel·lació en què Mazón demana de personar-se en la causa com a pre-investigat. Si l’audiència li dóna la raó, ja no podrà declarar com a testimoni.

Mazón no ha respost a la pregunta amb el pretext que no comentava les decisions judicials, i ha dit això, tot presumint de les resolucions que fins ara li han estat favorables: “Ja sabeu que no solc parlar sobre el procés per respecte al procés. No ho feia quan semblava que el més important era si m’havia posat un jersei o me l’havia llevat, i no ho faig ara, quan la unanimitat de totes les institucions jurisdiccionals han declarat molt clarament el que deia de feia molt de temps. Ara per a mi és més difícil de mantenir aquest silenci, però mantindré aquest respecte perquè es tracta dels meus principis. I, en qualsevol cas, no parlaré del procés per respecte.”

Recomanem

Fer-me'n subscriptor