
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
La candidata dels PSIB-PSOE a la reelecció com a presidenta del govern, Francina Armengol, ha demanat la màxima mobilització per a les eleccions del 26 de maig: ‘Un sol vot pot ser decisiu per a detenir el pacte de la dreta i l’extrema dreta‘. A una setmana dels comicis, Armengol ha animat a la participació en un acte organitzat per l’Agrupació Socialista Palma-Ponent al parc de Son Cotoner, al qual han assistit prop de 600 persones, i on també han intervingut els candidats a la batllia de Palma, José Hila, i al parlament europeu, Alicia Homs.
‘És cert que estem a punt de fer-ho possible, però que tots fem el 26 de maig el mateix que vam fer el 28 d’abril: anar a les urnes massivament’, ha demanat Armengol, que ha insistit que les urnes estan buides i s’han d’omplir amb ‘el vot entusiasta, de l’esperança, de la il·lusió i del progrés’.
Armengol ha dit que ‘l’únic partit que pot fer possible seguir sempre avanci amb més drets, més democràcia i més llibertat, així com l’únic que té un projecte clar per a les Illes Balears i per a Palma és el PSOE’. Segons Armengol, ‘la sanitat i l’educació pública, els serveis socials, desenvolupar la llei de dependència, garantir el dret a l’habitatge, continuar lluitant contra el canvi climàtic i protegir el territori’, són reptes que estan en joc.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits