Ús de cookies

Aquest web utilitza 'galetes' per millorar l'experiència de navegació. Si continueu navegant entenem que les accepteu. Més informació


Notícies

Dissabte  28.09.2002  06:00

Una empresa de Vilamaniscle ven mel per internet.

Men?ame
 

Internet acaba de transformar un negoci familiar amb quatre generacions d’antiguitat. Joan Ribera, besnét de fundador de Mel de Milflors, una empresa de Vilamaniscle dedicada a l’elaboració i comercialització d’aquest producte natural de l’Albera, ha obert botiga a la xarxa per ampliar la seva.
Cada temporada, els seus 300 ruscs envoltats de serralades de romaní, timó i farigola produeixen de quatre a sis mil quilos de mel. És el fruit del treball laboriós d’una colònia d’abelles que oscil·la entre els 2.000 i 100.000 individus per rusc.
La venda directa i a través de distribuïdors havien estat, fins a la data, les dues úniques vies de comercialització d’aquest producte utilitzat tant en alimentació com en remeis de medicina tradicional.
Les primeres comandes han arribat des de diversos punts de Catalunya. Una altra cosa, reconeix el promotor, és la comercialització a l’estranger. Una altra cosa són els contactes aconseguits a través de l’ús de la xarxa. Gràcies a ella, avui Ribera comparteix experiències amb altres apicultors d’arreu, molts dels quals són de l’Amèrica del Sud.
La botiga virtual de Milflors funciona a través d’un senzill formulari on l’usuari pot escollir entre els quatre formats del producte (pots de 300 grams a 1 quilo), i amb la possibilitat d’adquirir-la amb dosificador o amb cullera per a mel. També venen cera natural, en peces de fins a un quilo. Els pagaments es fan contrareemborsament o bé a través de targeta de crèdit.