25.03.2014 - 06:00
L’associació cultural la Rella aposta des del 2000 per un espai comunicatiu propi de la comarca del Lluçanès per mitjà de la revista quinzenal gratuïta, l’edició local de VilaWeb i el portal LaRella.cat. Per a consolidar el projecte, ha fet una campanya de micromecenatge, que ha estat rebuda amb èxit.
La campanya ja ha superat els nou mil euros demanats de partida, però encara s’hi poden fer aportacions fins avui per a mantenir una iniciativa de comunicació clau per aquest territori de la Catalunya central, que durant catorze anys s’ha pogut desenvolupar gràcies a la col·laboració de molta gent.
La crisi, amb tot, havia amenaçat la continuïtat d’aquest projecte ‘ben arrelat al territori. però que es mou amb les limitacions que aquest mateix àmbit condiciona’, i per això l’entitat ha decidit d’introduir-hi un ‘canvi profund’ per a garantir-ne el futur. Un canvi que la redacció de la revista que es concreta en tres eixos bàsics: la consolidació de l’associació, una política de reducció de despesa i la capitalització de l’entitat a través d’aquesta campanya de micromecenatge.