Hisenda va resoldre d’embargar l’empresa de Cañas mig any abans que fos diputat

  • El dirigent de Ciutadans va dimitir el càrrec d'administrador un mes després de ser diputat, però no consta que es vengués les accions

VilaWeb

Redacció

20.01.2014 - 18:22

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

El setembre del 2009, Hisenda va advertir per impagaments l’empresa SY Servei Immobiliari 2002 SL, de la qual Jordi Cañas és soci i era administrador aleshores. Després de fer quatre notificacions d’embargament més, el 14 de juny de 2010 l’Agència Estatal Tributària va notificar l’execució en una resolució publicada al BOE n. 151, 2010, a la pàgina 74437.

Cañas va ser elegit diputat al Parlament de Catalunya en les eleccions del 20 de novembre de 2010, moment en què encara era soci i administrador de l’empresa ara investigada. Va dimitir el càrrec d’administrador un mes i onze dies després d’haver començate la legislatura, el 27 de gener de 2011, però no consta que s’hagi venut la participació accionarial en l’empresa. 

L’empresa es va constituir el desembre del 1988, amb un capital de tres mil euros que es va ampliar a seixanta mil. Jordi Cañas va ser-ne nomenat administrador el 15 d’abril de 1999.

 

Notícies relacionades:

Cañas diu que dimitirà si és encausat

El TSJC investiga Jordi Cañas per frau a Hisenda


Recomanem