[VÍDEOS] Espectaculars mànegues marines a Tossa de Mar

  • La tempesta davant la costa de la Selva i el Maresme ha generat tres grans mànegues marines

VilaWeb
Mànegues marines a Tossa de Mar. Fotografia: Robby Geebelen

Redacció

09.12.2024 - 17:04
Actualització: 09.12.2024 - 17:36

La tempesta que s’ha format davant la costa de la Selva i el Maresme ha deixat imatges espectaculars. A les xarxes socials, se’n poden veure imatges, com ara les enregistrades per Robby Geebelen a Tossa de Mar, en què es veu com es formen tres grans mànegues marines.

 

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor