[VÍDEO] Un professor alça la veu contra el conseller Rovira: “Els vostres fills li la bufen”

  • El vídeo, en el qual critica la gestió de Rovira, s'ha fet viral a les xarxes socials

VilaWeb
22.01.2025 - 22:53
Actualització: 22.01.2025 - 22:56

L’influenciador valencià, Cristian Llorens (curiosaire.vlc) ha publicat un vídeo a Instagram en el qual critica durament el conseller d’Educació, José Antonio Rovira i l’acusa d’estar “denigrant” el sistema educatiu del País Valencià. La publicació s’ha fet viral a les xarxes socials i ha estat compartida per molts altres docents de l’escola pública valenciana.

Llorens comença el vídeo explicant que ha deixat de ser docent a conseqüència de la gestió del conseller Rovira. Tot seguit, descriu punt per punt els elements més importants d’aquestes polítiques: les polèmiques adjudicacions a només deu dies dels interins, la negació a aplicar el decret de plantilles acordat amb els sindicats i la negligent reacció als efectes de la gota freda. A més, per a demostrar el consens sobre aquesta mala gestió, posa com a exemple la convocatòria de la primera vegada educativa en deu anys.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cristian Llorens (@curiosaire.vlc)

En la part final, denuncia que el conseller està fent “retallades encobertes” perquè quan arribar a un centre li van explicar que feia més d’un mes que havien sol·licitat un docent substitut i, per tant, l’alumnat no havia fet classe de català durant tot aquest temps. A més, relata que l’escola en qüestió tenia cinc altres professors les baixes dels quals no havien estat cobertes. “Els vostres fills li la bufen”, exclama.

Cristian Llorens acaba el vídeo demanant la dimissió de Rovira i també la del president Carlos Mazón. “Qui maltracta i menysprea l’educació no és un digne representant del poble valencià”, sentencia.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor