[VÍDEO] Estrella Damm celebra el 150è aniversari amb un anunci d’estiu ple d’estrelles del país

  • La campanya, titulada “La llegenda del Canyut”, reuneix actors, músics, esportistes i creadors de contingut en un homenatge a la Mediterrània

11.06.2026 - 21:44

Estrella Damm ha presentat avui la seva tradicional campanya d’estiu, que enguany coincideix amb una data assenyalada: els 150 anys de la marca. Amb el títol La llegenda del Canyut, l’anunci reivindica una vegada més els valors associats a la Mediterrània Mediterrani i a la cultura que ha inspirat la cervesera.

La campanya construeix un relat al voltant d’un personatge misteriós, el Canyut, que fa molts anys va arribar a la costa mediterrània i hi va descobrir alguna cosa que li canviaria la vida per sempre. A partir d’aquesta premissa, la peça desplega una història que combina records, amistat, amor i paisatges mediterranis, amb la voluntat d’evocar una llegenda transmesa de generació en generació.

Estrella Damm ha reunit nombroses cares conegudes: els actors Laia Costa, Álvaro Cervantes, Oriol Pla, Iria del Río, Paula Malia i Mireia Oriol; els músics Santi Balmes, Rels B, Mushka i Greta; els futbolistes Marc Cucurella, Eric Garcia i Clàudia Pina; el pastisser Jordi Roca; i creadors de contingut com Jessica Goicoechea, Lily Rowland, Àngela Mármol i Nil Ojeda, entre més.

La direcció de la campanya ha anat a càrrec de Nicolás Méndez, fundador de la productora CANADA i responsable de videoclips d’artistes com Rosalía, Travis Scott o Camila Cabello. El concepte creatiu torna a ser obra d’Oriol Villar, creador de l’univers publicitari Mediterràniament, que ha marcat les campanyes d’ençà del 2009.

L’anunci s’ha enregistrat en diversos indrets de la costa catalana, especialment a l’Empordà i el Garraf, com ara Cadaqués, s’Arenella o les casetes del Garraf. La banda sonora és Wouldn’t It Be Nice, dels nord-americans The Beach Boys, una cançó publicada el 1966 que acompanya el to nostàlgic i celebratiu de la peça.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor