
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

El Centre d’Estudis d’Opinió ha publicat una enquesta sobre el debat de la qüestió de confiança a Carles Puigdemont. El 51,7% dels enquestats opina que Puigdemont va guanyar el debat. A molta distància, el 18,8% creu que no el va guanyar ningú mentre que el 17,1% pensa que no ho va fer ningú; l’1,7% opina que va ser Inés Arrimadas (C’s); l’1,2% Lluís Rabell (CSQP) i Anna Gabriel (CUP) cadascú, el 0,7% Xavier Garcia Albiol (PP); i el 0,5% Jordi Turull (JxSI) i Miquel Iceta (PSC) cadascú.
Dels 800 enquestats, només 527, el 65,9%, tenia coneixement que hi havia el debat de la qüestió de confiança, i poc més de la meitat, 420, van seguir-lo poc, bastant o molt. I, d’aquests, una tercera part confessa que el va seguir amb poc interès. Tots ells posen nota, de zero a deu, a les intervencions dels dirigents polítics: el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, obté un 6,6 de mitjana, i aprova entre els votants de Junts pel Sí (8,3), entre els de la CUP (7,3) i també entre els del PSC (5,6). En canvi, suspèn entre els de CSQP (4,5), Ciutadans (2,9) i el PP (1,5).
Per la seva part, Inés Arrimadas obté un 3,6 de mitjana; Miquel Iceta, un 4,8; Lluís Rabell, un 4,7; Xavier Garcia-Albiol, un 2,6; Anna Gabriel, un 4,8 i Jordi Turull, un 5,5
El Centre d’Estudis d’Opinió també diu que si demà hi hagués eleccions al parlament, Junts pel Sí seria la formació més votada, amb un 31,5%; Catalunya Sí que es Pot, un 10,3%; PSC, 7,8%; Ciutadans, 6,4%; CUP, 3,1% i el PP, 2,3%.
Per a VilaWeb el vostre suport ho és tot
Sostenir un esforç editorial del nivell i el compromís de VilaWeb, únicament amb la publicitat, és molt difícil. Per això necessitem encara molts subscriptors nous per a allunyar qualsevol ombra de dificultats per al diari. Per a vosaltres aquest és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot.
Podeu fer-vos subscriptors de VilaWeb en aquesta pàgina.
Vicent Partal
Director de VilaWeb
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits