El piulet desafortunat de Renfe responent a una usuària de València que es queixava dels retards

  • 'El compromís de puntualitat és voluntari', diu Renfe a una estudiant

VilaWeb
Redacció
11.05.2017 - 09:46
Actualització: 11.05.2017 - 12:11

‘El compromís de puntualitat és voluntari’, aquesta és la resposta que Renfe va donar a una estudiant a València que es queixava dels retards a Twitter. ‘No pot ser que sigui tan car moure’m pel meu país, amb retards i, a més, haver de resar per arribar encara més tard perquè et tornin el 100% [de l’import del bitllet]’, va escriure la noia.

En la resposta, Renfe demanava a l’estudiant que entengués que amb la directiva europea a la mà les compensacions per retards podrien ser pitjors del que són. ‘Si apliquéssim la directiva europea, només indemnitzaríem a partir de 90 [minuts de retard]. O sigui que no està malament’, afegia.

Tanmateix, va continuar exclamant-se. ‘No pots calcular mai a quina hora arribaràs’, denunciava.

A més, l’estudiant clamava per una reforma de les indemnitzacions perquè els percentatges actuals són injustos. I va proposar un import fix per minut de retard, tal com es pot veure en aquests piulets:

 

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any