S’ha mort Lluís Conesa, històric president del Joventut de Badalona

  • La Penya va viure la seva millor època esportiva de la història amb ell com a president

VilaWeb
24.01.2025 - 19:17
Actualització: 24.01.2025 - 20:46

S’ha mort Lluís Conesa, històric president del Club Joventut de Badalona de bàsquet, a vuitanta anys, segons que ha confirmat l’equip. Nascut a Cardona el 1944, va presidir l’entitat del 1982 al 1995. Amb ell a la presidència, la Penya va viure la seva millor època esportiva de la història, i va aconseguir títols com la Copa d’Europa del 1994, les lligues del 1990-1991 i 1991-1992 i la Copa Korac del 1990.

El Joventut ha expressat el condol a la família i ha anunciat que es guardarà un minut de silenci en el partit d’aquest dissabte contra el Granada. “Tota la família del Club Joventut de Badalona està de dol i volem enviar a la seva família tot el nostre escalf en aquests moments tan difícils. Pel record sempre quedaran els grans moments que vam viure tots plegats”, ha dit el club en un comunicat.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor