L’anunci de bombons de Ximo Puig que ha encès Twitter

El president de la Generalitat fa campanya perquè la ciutadania participe en una votació per aconseguir que Peníscola siga el poble que més brille per Nadal

VilaWeb
Redacció
10.12.2021 - 18:17
Actualització: 10.12.2021 - 19:17

VilaWeb necessita el vostre suport

Aquest diari existeix perquè més de vint mil lectors han decidit que poden i volen pagar cinc euros al mes perquè tots rebeu tota la informació amb accés obert. Però no n’hi ha prou. En necessitem més. Tu ho vols i pots?

Fes-te’n subscriptor aquí.

El vídeo dura vint-i-dos segons, està penjat al compte oficial del president de la Generalitat, i Ximo Puig diu en castellà: “Enguany necessitem més que mai l’emoció de Nadal. Peníscola [pronunciat en castellà] un poble extraordinari, és l’únic poble enguany de la Comunitat Valenciana seleccionat per a omplir-se de llum i esperança amb Ferrero Rocher. Enguany, tria Peníscola [en castellà] perquè, units, brillem encara més”.

L’elecció dels pobles que brillen més a Espanya és una campanya de la marca de bombons que fa uns anys anunciava Isabel Preysler.

Ara fa vint-i-quatre hores que es va fer la piulada i el vídeo l’han vist més d’onze mil persones. Hi ha desenes de reaccions contràries a aquesta acció publicitària del president. 

La majoria li retrauen que parle en castellà. Altres, directament, que faça publicitat per a una marca comercial.

Junts encara podem anar molt més lluny. Amb VilaWeb.

Fes-te’n subscriptor i construeix amb VilaWeb el nou diari que els Països Catalans necessiten ara.
Fer-me'n subscriptor
des de 60€ l'any / 5€ el mes
Ara també ens pots ajudar fent una donació única.
Fer una donació
a partir de 10 €

Més notícies