L’anunci de bombons de Ximo Puig que ha encès Twitter

  • El president de la Generalitat fa campanya perquè la ciutadania participe en una votació per aconseguir que Peníscola siga el poble que més brille per Nadal

VilaWeb
Redacció
10.12.2021 - 18:57
Actualització: 10.12.2021 - 19:17

El vídeo dura vint-i-dos segons, està penjat al compte oficial del president de la Generalitat, i Ximo Puig diu en castellà: “Enguany necessitem més que mai l’emoció de Nadal. Peníscola [pronunciat en castellà] un poble extraordinari, és l’únic poble enguany de la Comunitat Valenciana seleccionat per a omplir-se de llum i esperança amb Ferrero Rocher. Enguany, tria Peníscola [en castellà] perquè, units, brillem encara més”.

L’elecció dels pobles que brillen més a Espanya és una campanya de la marca de bombons que fa uns anys anunciava Isabel Preysler.

Ara fa vint-i-quatre hores que es va fer la piulada i el vídeo l’han vist més d’onze mil persones. Hi ha desenes de reaccions contràries a aquesta acció publicitària del president. 

La majoria li retrauen que parle en castellà. Altres, directament, que faça publicitat per a una marca comercial.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any