La Generalitat reobrirà RTVV gradualment a partir del 9 d’octubre
Ximo Puig tindrà un consell consultiu encarregat de tramitar els conflictes derivats del tancament

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
El ple del consell ha aprovat la creació de l’Alt Consell de Radiodifusió, Televisió o Altres Mitjans de Comunicació, que s’encarregarà de fer una anàlisi de les ‘perspectives jurídiques i econòmiques’ per a reprendre les emissions de Canal 9. Es podria fer una emissió provisional a partir del Nou d’Octubre. Aquest òrgan, consultiu i participatiu, serà adscrit a la Presidència del consell. Entre més funcions, s’encarregarà d’assessorar el president de la Generalitat, Ximo Puig, i fer propostes audiovisuals. També atendrà les reclamacions dels titulars de llicències de TDT i la freqüència modulada del País Valencià.
S'ha afegit la noticia a Favorits