Josep Nadal considera un error haver votat a favor del pressupost del govern espanyol

  • El govern espanyol se'n desdiu i diu ara que la reforma del finançament autonòmic no s'abordarà el 2022

VilaWeb
13.01.2022 - 10:09
Actualització: 13.01.2022 - 16:29

El diputat de Compromís a les Corts Josep Nadal ha lamentat el suport del seu partit al pressupost espanyol: “Va ser un error votar a favor dels pressupostos de l’estat. El govern d’Espanya no és de fiar i el vot de Compromís hauria d’haver estat en contra”, ha dit en un piulet.

És la reacció a la decisió del govern de Pedro Sánchez de no enllestir la reforma del finançament autonòmic durant el 2022. Si més no, no consta pas en el Pla Anual Normatiu del govern espanyol per a enguany, on es plasmen les lleis i reformes que es preveuen d’abordar.

Joan Baldoví, líder del partit al congrés espanyol, quan va anunciar que votaria a favor dels comptes espanyols, va assenyalar que ho feia després d’haver assolit un acord per a la reforma del finançament.

 

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor