El periodisme que l'actualitat necessita

Aquest 2020 és un any de canvis arreu del món, i nosaltres us volem ajudar a entendre'ls. En temps de crisi, el periodisme compromès és més important que mai i el vostre suport és l'únic que pot assegurar la continuïtat de VilaWeb.
Si ho vols i ho pots fer, col·labora amb VilaWeb.

Globalia i Barceló han acordat una operació de fusió al 50% de la que sorgirà un nou grup participat amb una xifra de negoci d’uns 3.700 milions d’euros i més de 1.500 punts de venda. El nou grup compta amb una plantilla de més de sis mil treballadors i una important presència tant en la creació de producte a través de les diferents marques de turoperadors, com també en la distribució al client final, presencial o online. La nova companyia ha considerat aquesta acord ‘el punt de partida per a continuar creixent, desenvolupant i internacionalitzant el projecte empresarial’.

Barceló aportarà a la nova societat els negocis Ávoris, amb les seves gammes B the Travel Brand, Catai, Rhodasol, Bedtoyou, BCD Travels i BCD Meetings&Events, entre d’altres. També s’incorporarà Evelop, l’aerolínia que es va fundar el 2013 després de la compra de part dels actius d’Orbest Orizonia Airlines per part del Grup Barceló i que compta amb sis avions en la seva flota. Per part de Globalia, s’inclouen Halcón Viajes, Viajes Ecuador, Geomoon, Travelplan, Welcome, Globalia Meetings &Events, Globalia Corporate Travel i Globalia Autocars. En un comunicat han informat que la nova companyia no té la intenció de tancar ni una sola oficina. La fusió està pendent de l’aprovació per part de les autoritats de la competència.

Fes-te'n subscriptor i construeix amb VilaWeb25 el diari nou que els Països Catalans necessiten ara.

60€/any | 18€/trimestre
120€/any | 35€/trimestre

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.