
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
La Sala Penal del Tribunal Suprem ha concedit un permís extraordinari a Jordi Turull per abandonar durant unes hores la presó de Lledoners per anar a veure al seu pare que està hospitalitzat. El mateix tribunal que el jutjarà li concedeix unes hores per poder visitar-lo, sempre acompanyat de custòdia policial. Podrà sortir aquest divendres a les 15h del centre penitenciari i estar a l’hospital durant l’horari de visites, segons concreta la providència del Suprem. La Sala Penal demana als Mossos que adoptin les mesures de seguretat necessàries per fer el trasllat fins a l’hospital. La defensa de Turull ha fet la petició aquest mateix divendres, comptant ja amb un informe favorable de la junta de tractament de la presó de Lledoners.
Aquest és el segon permís que el Suprem dona als presos per anar a visitar familiars. A l’agost va permetre a Dolors Bassa visitar durant unes hores la seva mare, que estava hospitalitzada a una clínica de la ciutat de Girona.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits