El pare del nen mort en l’atemptat de la Rambla va demanar a Felipe VI la llibertat dels presos polítics

  • Segons que ha verificat VilaWeb, Felipe VI i el pare d'en Xavi van bescanviar unes paraules durant l'acte

VilaWeb
27.08.2018 - 19:17
Actualització: 28.08.2018 - 00:47

VilaWeb ha pogut confirmar que el pare del nen mort en l’atemptat gihadista de la Rambla va bescanviar unes paraules amb Felipe VI durant l’acte del 17 d’agost proppassat a Barcelona i li va demanar la llibertat dels presos polítics.

Segons que ha verificat VilaWeb, Felipe VI i el pare d’en Xavi van parlar un moment durant l’acte, en principi sobre la carta de condol enviada pel monarca. El pare del nen li va demanar si podia afegir una cosa i li va dir, directament: ‘Clavi un cop de puny sobre la taula i deixi anar els presos polítics. La meitat dels independentistes l’aplaudiran.’

Felipe VI va respondre a aquestes paraules: ‘Jo no puc fer-hi res.’ I el pare va insistir-hi: ‘Qui mana a Espanya? Clavi el cop de puny.’ Felipe VI va repetir que no podia fer-hi res i se’n va allunyar. Més tard, el pare d’en Xavi va saludar la resta de la comitiva i va demanar a la reina que fes un petó a les seves filles, perquè ell ja no en podria fer mai cap més al seu fill.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor