Alguns testimonis asseguren haver vist un bòlid a primera hora del matí

  • S'ha observat des de molts llocs del Principat poc abans de les set del matí

VilaWeb
23.02.2016 - 08:47
Actualització: 23.02.2016 - 11:06

Avui al matí, poc abans de les set, s’ha pogut observar des d’alguns indrets del Principat un bòlid, de color verdós, que travessava el cel. Ho han assegurat alguns testimonis a les xarxes socials. Un bòlid és el fenomen que genera un meteor quan entra a l’atmosfera terrestre. Deixa un rastre lluminós que pot durar uns quants segons, i habitualment va acompanyat d’un so contundent, com una explosió.

Per exemple, el meteoròleg de TV3 Eloi Cordomí:

I uns quant mes…

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor