Tres detinguts al port d’Algesires amb l’ordinador robat a l’advocada de la parella d’Ayuso

  • La Guàrdia Civil els ha detingut quan provaven de pujar en un ferri amb destinació a Tànger

VilaWeb
23.01.2025 - 10:32
Actualització: 23.01.2025 - 11:17

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones al port d’Algesires quan es disposaven a embarcar en un ferri amb destinació a Tànger. A més, ha recuperat l’ordinador robat a Alacant a una de les advocades de la parella d’Isabel Díaz Ayuso, Alberto González Amador, segons que ha avançat El Diario.

Els tres detinguts, que intentaven de passar al Marroc amb l’ordinador robat, de marca Apple, són en dependències de la policia, pendents de ser posats a disposició judicial. Fonts de la investigació assenyalen que, a més de l’ordinador robat a l’advocada de González Amador, també duien més ordinadors. 

També han detallat que tot indica que es tracta d’un cas de delinqüència comuna.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor