
Per: ACN


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
Demòcrates de Catalunya ha coincidit amb la CUP a demanar una reunió dels partits sobiranistes per parlar de la incorporació al full de ruta d’un Referèndum Unilateral d’Independència. Antoni Castellà, portaveu polític de Demòcrates, ha recordat que el seu partit ja fa més d’un mes que va fer aquesta proposta, però no comparteix que aquesta cimera l’hagi de convocar el president de la Generalitat, com reclama la CUP.
Demòcrates considera que aquest referèndum ha de ser el ‘primer acte de sobirania’ que faci el parlament després d’aprovar la llei de transitorietat jurídica, que de facto serà, ha dit, una declaració d’independència.
D’altra banda, Castellà s’ha desmarcat del congrés que celebrarà CDC aquest cap de setmana i ha remarcat que Demòcrates ja va néixer per repensar l’espai central del sobiranisme.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits