Aspencat porta la seva música combativa fins a Alemanya

  • La banda de la Marina Alta fa la primera ronda a Europa amb tres concerts a Berlín, Hamburg i Dannenberg

VilaWeb
02.10.2014 - 06:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Els Aspencatviatgen avui fins a Alemanya, on comencen una ronda de concerts de tres dies. En aquesta recta final del seu ‘Antimatèria Tour 2014’, també aterraran, a final de mes, al País Basc. Premi Ovidi Montllor 2012, Aspencat s’ha consolidat amb el seu últim disc, ‘Essència’, com una de les principals bandes combatives del País Valencià, brandant el llegat d’Obrint Pas. 

Després d’haver passat pels principals festivals del país, els de la Marina Alta actuaran per primera vegada a Europa. Avui seran a Berlín, demà a Hamburg i dissabte a Dannenberg. I d’ací uns dies aniran cap al País Basc, on els dies 24 i 25 compartiran escenari amb la banda de reggae de Sardenya Train to Roots, primer a Bilbao i després a Tolosa. 

Paral·lelament a aquesta ronda internacional, Aspencat continuarà actuant a casa, on ja té previstos uns quants concerts.  

Abans d’emprendre la ronda d’estiu, el grup va passar per VilaWeb, on hi van gravar una de les cançons més aplaudides del seu últim disc, ‘Quan caminàvem’: 


‘Quan caminàvem’ por vilawebtv

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem