Mor el pintor Balbino Giner

  • Ahir dijous va morir el pintor Balbino Giner, que vivia a Cotlliure ...>>
    Dv. 11 de maig del 2012

VilaWeb

Redacció

11.05.2012 - 06:45

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Balbino Giner de 77 anys, havia nascut a París. Fill del pintor Balbino Giner i Garcia i s’havia establert a Cotlliure l’any 1999, després d’haver viscut a Perpinyà, on la seua família s’havia instal·lat l’any 1939. Va fer la seua primera exposició l’any 1956 a la Sala Aragó de Perpinyà, sota el nom de Gino Giner.

Desde l’any 1970 no va tornar a fer cap exposició en solitari, si no que sempre les feia col·lectives. També havia estat convidat, el passat desembre a participar en la Bienal internacional de Florència.

El batlle de Cotlliue ha mostrat el seu dol per la desaparició del pintor afirmant que ‘Cotlliure ha perdut un gran artista’ per la seua banda, l’ajuntament de Perpinyà ha fet un comunicat, que trobareu en PDF en document adjunt a la notícia.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)