Troben morts al Canigó dos excursionistes

  • Ahir dijous al matí, els gendarmes d'alta muntanya d'Oceja van rescatar el cos sense vida de dos excursionistes, un home de 52 anys, François Marolleau, domiciliat a París i una dona de 32, Aurore Delahaye, metge de Perpinyà, els seus cosos s'han trobat a la cara est del Canigó...>>
    Dv. 9 abril del 2010 (matí)

Redacció

09.04.2010 - 07:25

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

La parella d’alpinistes-excursionistes havia desaparegut des de dimecres; havien sortit del refugi de Marialles, a 1700 m d’altitud, en el terme municipal de Castell, dilluns a les 7h30. Vistos per un altre excursionista unes hores després, les dues persones, que practicaven l’alpinisme, han estat trobades encordades per la gendarmeria d’alta muntanya d’Oceja, i sembla que haurien caigut des d’uns 200 o 250 metres.

 

Els gendarmes no van poder trobar la parella fins ahir dijous a les 8h, ja que la neu caiguda des de dilluns passat dificultava el rescat. La parella, de la qual l’home era bon coneixedor de les activitats d’alpinisme perilloses, pot haver patit intempèries que s’han produït a la zona de la roca que estava escaladant, amb material d’especialistes.

Anteriorment, el 22 de gener, dos excursionistes van morir a Err, al massís del Puigmal, després d’una caiguda de 300 m des d’un penya-segat. En aquella ocasió, les dues víctimes, un home i una dona, eren respectivament originàries de Barcelona i Banyoles.

Recomanem